22.950,00

• HPL teakline
  • Diamante bekleding
  • Snel varend onderwaterschip
  • Kabelaring (hennep kleur of zwart)
  • Bilgepomp elektrisch
  • RVS lijst zwemplateau
  • Klasse C

Jorn Krijgsman

Heeft u vraag of wilt u meer informatie? Neem contact met ons op door te bellen naar 075 – 68 75 729 of mail naar info@krijgsmanwatersport.nl

Over de Primeur 610 Tender

De Primeur 610

De Primeur 610 Tender is een stijlvolle en comfortabele sloep voor maximaal 8 personen. Deze tender heeft een moderne uitstraling en is voorzien van alle gemakken om optimaal te genieten op het water. Met zijn diepe kuip en hoge rugleuning is de Primeur 610 Tender erg veilig en stabiel.

Met een simpele beweging kun je het hele interieur van de boot veranderen. Dankzij de hoge rugleuningen zit je zeer comfortabel, ideaal voor een lange rondvaart. Wil je liever loungen? Dan kun je de rondzit gemakkelijk ombouwen tot zonnedek. De kussens van het zonnedek, kun je eenvoudig opbergen in een van de vele opbergruimtes onder de banken.

Voordelen van de Primeur 610 Tender

Het mooie van deze tender is dat je talloze mogelijkheden hebt om deze volledig naar jouw eigen smaak in te richten. Hierdoor heb je zelf de volledige controle over het samenstellen van de sloep, precies zoals jij het wilt hebben.

• Ruime opbergruimte voor al je spullen
  • Comfortabele zitplaatsen met hoge rugleuning
  • Moderne uitstraling met oog voor detail
  • Stabiel en veilig op het water
  • Geschikt voor maximaal 8 personen
  • Gezellige zit indeling
  • Verdiepte kuipvloer rondzit
  • Geruisloos varen door isolerende motorbun

Motorisering van de Primeur 610 tender

Achter de boot is een royaal zwemplateau, ideaal voor watersporten of in-/uitstappen. Watersporten is met deze boot mogelijk vanaf hogere pk-klasses. De boot is met maximaal 60pk uit te voeren. Je hebt de keuze om een motor met een vermogen tot maximaal 60 pk te plaatsen, waarmee je snelheden van rond de 40 km/h kunt behalen (geschatte snelheid, neem contact op voor meer informatie). Of je nu graag snel vaart of liever rustig cruist, alles is mogelijk en wij helpen graag bij het realiseren van jouw wensen.

22.950,00

• HPL teakline
  • Diamante bekleding
  • Snel varend onderwaterschip
  • Kabelaring (hennep kleur of zwart)
  • Bilgepomp elektrisch

(+ 8.327,00)
(+ 8.499,00)
(+ 9.499,00)
Prijs afhankelijk van uw wensen

Montagekosten

(+ 1.250,00)
Plaatsen motor, bekabeling, luxe gashendel, stuurinrichting, accu en accubak
(+ 1.450,00)

Kies je cabrioletkap

(+ 2.450,00)
Uniek; Wij rusten dit model uit met in eigen beheer ontworpen cabrioletkappen.
(+ 400,00)
(+ 1.300,00)
Uniek; Wij rusten dit model uit met in eigen beheer ontworpen biminitops

Kleur cabrioletkap

blokprofiel
(+ 150,00)
(+ 600,00)
Tafel zonnedek inclusief tafelpoot en voet

Rompkleur

Kleur binnenschaal

Kleur bekleding Diamante

Antifouling

Kleur kabelaring

Kies je accessoires

Fenders, fenderlijnen, landvasten, anker met lijn
VbV gekeur

9 beoordelingen voor Primeur 610 Tender

1-5 van 9 beoordelingen
  1. Wat een feest

Na jarenlang te hebben meegevaren en een aantal jaren te hebben overgeslagen, hebben we vorig jaar de draad weer opgepakt en onze eerste eigen sloep (Lifestyle 495) aangeschaft. Wat een lol hebben we hiermee gehad maar ondertussen waren we al stiekem aan het kijken naar wat groters, ruimers en wat eenvoudigers om in en uit het water aan boord te kunnen komen. We hebben veel boten in en rond het water gezien en ook via het internet bekeken maar uiteindelijk kwamen we uit op de Primeur 610 tender. Wij bellen naar Krijgsman of we langs konden komen en zo zaten we even later gezellig bij Iris aan tafel. Met veel enthousiasme, deskunigheid en eerlijkheid werden we rondgeleid door de prachtige showroom met zoveel mooie boten. Na het bespreken van de verschillende opties waren we er uit,… voor ons de Primeur 610 tender. En wat een geluk hebben wij gehad dat wij net de laatste die dit jaar nog zou worden gebouwd in de juiste kleurstelling konden reserveren. In de tussentijd zijn we keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen, hebben we onze tender in aanbouw gezien en hebben we de stalling en de verzekering (bij Kuiper) kunnen regelen. Alles onder een dak, bij en via Krijgsman. Wat een heerlijk gevoel om zo te kunnen worden ontzorgd Eind juni was het dan zover, We werden met open armen ontvangen door Iris en daar lag onze boot dan helemaal gepoetst en prachtig in de zon in het water. Wat een plaatje! Na een goede uitleg werden we vanaf de kade door Iris uitgezwaaid. Op van West-Knollendam naar Haarlem door de sluizen van Zaandam en over het Noordzeekanaal naar onze haven. Wat een heerlijke tocht en wat genieten we nu al van onze nieuwe aanwinst. We weten het al zeker…. hier gaan we nog heel veel plezier van hebben. Wat een feest!

2. Primeur 610 tender

In september zijn wij de gelukkige eigenaar geworden van een Primeur 610 tender. Eindelijk was het nieuwe vaarseizoen daar, maar vanwege het coronavirus was het even onzeker of alle sluizen en bruggen wel zouden draaien. Op 16 april was het zo ver. Na een kop koffie en duidelijke instructies van Jorn zijn we met een gevulde koelkast aan boord(nog bedankt daarvoor!) aan de tocht naar Vinkeveen begonnen. De primeur 610 met 25pk Mercury hield zich prima staande ondanks forse tegenwind en onrustig water op het Noordzeekanaal, voldoende vermogen om zelfs met drie personen flink door te varen. Eenmaal in Amsterdam aangekomen hebben we verder genoten van deze zonovergoten dag en rustig verder over de Amstel gevaren. Na ruim 5 uur varen lag de Primeur dan eindelijk aan onze eigen steiger. Zo in het water is de Primeur 610 nóg mooier dan dat hij al was in de showroom. De boot heeft goede vaareigenschappen en zeer praktische en ruime indeling. Ook de stille Mercury motor mede dankzij de bun is erg aangenaam om lekker rustig mee te varen. Inmiddels hebben we al een aantal uurtjes genoten op de Vinkeveense plassen en er zullen er vast nog veel volgen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst! Nogmaals bedankt voor de prettige en goede service! We kunnen iedereen aanraden die op zoek is naar een boot om zeker eens een kijkje te nemen in de mooie showroom van Krijgsman.

3. Primeur 610 op de Gouwzee

Na lang wachten mochten wij 4 april onze nieuwe Primeur 610 ophalen. Vanwege de coronacrisis was het voor ons niet mogelijk om naar Marken te varen. Gelukkig bood Jorn ons uitkomst door de sloep op een trailer te zetten die wij gratis konden gebruiken om onze Primeur op de plaats van bestemming te krijgen. Afstand houdend (1,5 meter) werd het reilen en zeilen van de sloep ons uitgelegd. Inmiddels hebben wij al een aantal keren kunnen varen omdat het nu fantastisch weer is. Wat een ervaring. De vaareigenschappen zijn uitstekend, en met de 40-pk Mercury buitenboordmotor zijn we binnen een mum in plané. Wij zijn uitermate tevreden met Krijgsman watersport vanwege de uitgebreide en goede service bij de aanschaf van onze Primeur 610!

4. Primeur 610 op de Westeinderplassen

Op 13 september bij Jorn Krijgsman een Primeur 610 gekocht. Uitstekend geholpen en geïnformeerd door hem en uiteindelijke een mooie koop gesloten. Afgelopen vrijdag is de boot bezorgd bij onze jachthaven in Aalsmeer. Ter plaatse een rondvaart gemaakt en goed geholpen en geïnstrueerd. Direct die dag (het was erg mooi weer dat weekeinde) en de zaterdag erop flink gevaren. Het advies ten aanzien van het motorvermogen (Mercury met de juiste schroef!) van 25pk is goed geweest. Net even dat extra over om een groot water over te steken met de wind flink tegen is geen probleem. Snelheid komt makkelijk boven de 20km/uur uit met 3 man aan boord.
    Al met al zijn weer zeer tevreden met de boot en de professionele service van Krijgsman.

5. Primeur 610 Tender

Na een aantal seizoenen met veel plezier gevaren te hebben met onze Riga 475, in het voorjaar besloten om toch voor een andere boot te gaan kijken. Daar wij de Riga bij Krijgsman hadden gekocht ook nu weer naar Krijgsman gegaan. Zoals altijd werden we weer prima geholpen en geadviseerd. Uiteindelijk gekozen voor de Primeur 610 Tender. Deze is afgelopen week geleverd en we hebben geen spijt van deze aankoop. Wat een mooie boot en wat vaart deze heerlijk. Mocht je zelf op zoek zijn naar een boot, dan raden wij aan om zeker bij Krijgsman Watersport te gaan kijken.

Beoordeling toevoegen
* Beoordeling is vereist
Naam
* Naam is vereist
Voeg foto's of video toe aan je beoordeling

Aantal personen

Maximaal aantal personen volgens CE.

Max. snelheid

Geschatte maximale snelheid, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.