44.250,00

• Diamante bekleding geruit
  • Klasse C

Jorn Krijgsman

Heeft u vraag of wilt u meer informatie? Neem contact met ons op door te bellen naar 075 – 68 75 729 of mail naar info@krijgsmanwatersport.nl

Over de Lifestyle 750 Tender

De Lifestyle 750 Tender is met haar strakke belijningen en eigentijds design een lust om te zien op het water. Deze tender beschikt dankzij het uitgekiende onderwaterschip over optimale vaareigenschappen. De tender heeft een stabiele waterligging en is zeer koersvast. In de kuip heeft de boot een open indeling met een lange en comfortabele rondzit welke uitkomt op de optionele koelkast. Onder de banken bevinden zich rondom ruime opbergvakken en onder het toegangsluik in de voorpunt is het mogelijk een chemisch toilet te plaatsen. Er wordt bij de Lifestyle een uitneembaar ligbed meegeleverd welke eenvoudig tussen de rondzit is te plaatsen. Standaard wordt het voordek, kuipvloer en zwemplateau voorzien van HPL-teakline. Het is ook mogelijk om de boot te voorzien van een teakhout dek of flexiteak.

De Lifestyle 750 Tender wordt standaard uitgerust van 27PK diesel inboard motor van Craftsman Marine. Er zijn motorvermogens tot 150PK mogelijk waardoor deze tender ook gemakkelijk kan planeren.

Wat is jouw Lifestyle?

(+ 4.250,00)
(+ 7.750,00)
(+ 17.250,00)
Prijs afhankelijk van uw wensen

Montagekosten

(+ 1.050,00)
Plaatsen motor, bekabeling, luxe gashendel, stuurinrichting, accu en accubak

Kies je cabrioletkap

(+ 2.950,00)
Uniek; Wij rusten dit model uit met in eigen beheer ontworpen cabrioletkappen.
(+ 400,00)
(+ 1.300,00)
Bimini sokken meerprijs voor havenkleed

Kleur cabrioletkap

Antifouling

Kleur bekleding Diamante

Kies je accessoires

Fenders, fenderlijnen, landvasten, anker met lijn
VbV gekeur

Afbeeldingen van klanten

Afbeelding #1 van Marian Boon

Marian Boon

Geweldig! Gisteren is door Krijgsman Watersport onze Lifestyle 750 Tender geleverd. Wat een fantastische maar ook bijzondere ervaring! De trailer stond er al dat wij aankwamen. Wat een imposante verschijning. In de showroom kijk je toch anders naar een boot dan wanneer deze op een trailer staat zonder dat er andere boten in de buurt zijn. Hans (de chauffeur) zag ons enthousiast aan komen lopen en kwam met een fles champagne aan. "Eerst de boot maar eens dopen" zei Hans. Dat hebben we dan ook gedaan. Het was gelijk feestelijk daardoor!! Daarna heeft Hans hem met zorg te water gelaten. Of we nog wat uitleg nodig hadden? Hij stond te lachen..... Misschien toch wel handig Hans ondanks dat we al eerder uitleg hadden gehad. Omdat hij keurig stapsgewijs alles afging en wij de dingen ook al eerder hadden gehoord konden we alles zo oppakken. De motor werd gestart en er werden nog wat tips en trucs uitgewisseld en na een 400 meter is Hans van de boot gegaan en mochten wij het alleen doen. We varen met de lifestyle in de polder "het Grootslag". In de zomer wordt hier door veel mensen vaak gevaren. Gisteren hebben we onze eerste tocht gemaakt. Wat een fantastische boot, je hoort de motor nauwelijks, lekker ruim om lui te zitten of met het hele gezin aan boord te kunnen. De wendbaarheid van deze boot is zeer goed mede door gebruik boegschroef. Wat we nog moeten gaan ervaren is hoe wij met DRUKTE deze zomer makkelijk kunnen blijven varen in deze polder, heeft alleen met de afmetingen te maken. Er is genoeg water in de buurt, dus kunnen we dan ook het IJsselmeer op. Vooralsnog zijn wij dus heel blij en enthousiast over de Lifestyle 750 Tender. We gaan veel plezier beleven aan deze boot!!

1-5 van 5 beoordelingen
  1. Mijn oude schip werd onste groot en na lang zoeken de knoop doorgehakt en een nieuwe Lifestyle 750 tender gekocht. Motorisering is een 42 pk craftsman diesel die genoeg power heeft om de boot in no time op een snelheid van ongeveer 20 km/uur te krijgen. Schip vorige week bij Krijgsman opgehaald. Papierwerk en toelichting werd snel afgehandeld. De boot lag keurig buiten, mooi gepoetst en er werd ruim de tijd genomen voor uitleg van allerlei zaken die belangrijk zijn om te weten. Daarna naar de thuishaven gevaren. Wat een prettig schip! Zeer koersstabiel en makkelijk te sturen. Veel ruimte om allerlei dingen op te ruimen en de boegschroef maakt het aan- en afmeren eenvoudig. Afgelopen weekend met harde wind gevaren en dit is ook prima gegaan. De boot geeft veel vertrouwen dat ook in slechte weersomstandigheden goed gevaren kan worden maar gezond verstand natuurlijk altijd gebruiken..
    Ik ben zeer goed te spreken over de prestatie van de boot, en hij ziet er toch ook geweldig uit toch. Kun je wel ergens mee aankomen!

2. Aankoop Lifestyle Tender 750

Na een winter bekijken van nieuwe boten en occasions zagen wij maar niet de voor ons geschikte boot. We hadden onze boot verkocht en keken eerst naar een boot waarin wij konden slapen en tochten zouden kunnen maken van enkele dagen tot weken maar wij kwamen steeds meer tot de conclusie dat wij dit niet meer wilden.

Wij hadden heel lang geleden weleens naar sloepen en tenders gekeken en ook bij Krijgsman Watersport langs geweest maar uiteindelijk is het toen een motorjacht geworden.

Mijn vrouw zei mij om toch weer eens naar Krijgsman te gaan om te kijken of er daar een geschikte boot voor ons zou zijn en zagen toen de Lifestyle Tender 750 die ons aansprak ook omdat de boot een motor had van 80 pk waar onze voorkeur naar uit ging.

Wij wilden echter wel een proefvaart maken waarvoor wij meteen een afspraak konden maken. Deze proefvaart beviel ons goed en meteen de beslissing genomen voor de aankoop.

Op 9 juni was het zover dat wij de boot konden halen en kregen allereerst onder genot van koffie de eerste uitgebreide uitleg over de bij de boot horende papieren met daarbij een mooie fles Prosecco.

Daarna volgde op de boot zelf uitleg over alle apparatuur inclusief de motor waarvoor uitvoerig de tijd werd genomen. Dit alles op een aangename, vriendelijke en professionele manier.

Wij hadden besloten om met de boot naar onze haven in Aalsmeer te varen om meteen te kunnen ervaren wat de boot aan kan. En dat was verrassend goed. Er stond die dag een straffe westenwind met windkracht 4 en meer en toen wij het Noordzeekanaal op gingen was de golfslag behoorlijk en daarom de motor vol vermogen gegeven en de boot meteen in plané ging. De boot gaf geen krimp en bleef goed stabiel. Na een tocht van zo’n 4 uur kwamen wij in onze haven in Aalsmeer aan en had onze boot de vuurdoop gehad en glansrijk doorstaan. Afgelopen weekend weer gevaren en opnieuw tot de conclusie gekomen dat wij de juiste keus hebben gemaakt. Wij zullen zeker Krijgsman Watersport bij anderen aanbevelen.

Nel en Martin de Swaan

3. Topboot

Na 5 mooie vaarjaren met onze oudhuijzer 530, die wij overigens ook bij de firma Krijgsman gekocht hadden vond ik het tijd worden voor iets nieuws. Toen ik in december 2021 mijn oog had laten vallen op een prachtige lifestyle 750 tender en lex mij de nodige uitleg had gegeven was ik al snel verkocht en de koop snel gesloten. Eind maart 2022 op een mooie zonnige dag was het dan zover, samen met mijn vrouw ging ik de boot ophalen. Nadat Janette ons van een overheerlijk kopje koffie had voorzien werden wij meegenomen door Ronald. Voordat hij ons liet instappen overhandigde hij ons een mooie fles champagne die wij meteen in ons ijskastje in de boot legden. Vooraf, want ik had me goed voorbereid, had ik aangegeven een lijstje met de nodige vragen te hebben. Echter na een zeer uitgebreide en kundige uitleg had hij al mijn vragen reeds beantwoord en kon het lijstje in mijn zak blijven zitten. Na een oefenvaart waarbij Ronald weer de nodige wijze raad en goede adviezen had verstrekt zijn wij naar onze jachthaven gevaren. We hebben ontzettend genoten van dit ritje, wat een stabiele, koersvaste, ruime fijne boot is dit! Familie Krijgsman en Ronald, bedankt voor al jullie goede zorgen. Wij hopen nog jarenlang klant te blijven bij jullie. Met vriendelijke groet, Richard en Grace Deighton.

4. Geweldig!

“Eerst de boot maar eens dopen” zei Hans. Dat hebben we dan ook gedaan. Het was gelijk feestelijk daardoor!!
    Daarna heeft Hans hem met zorg te water gelaten.
    Of we nog wat uitleg nodig hadden? Hij stond te lachen….. Misschien toch wel handig Hans ondanks dat we al eerder uitleg hadden gehad.
    We varen met de lifestyle in de polder “het Grootslag”. In de zomer wordt hier door veel mensen vaak gevaren.
    Gisteren hebben we onze eerste tocht gemaakt.
    De wendbaarheid van deze boot is zeer goed mede door gebruik boegschroef.
    Er is genoeg water in de buurt, dus kunnen we dan ook het IJsselmeer op.

Afbeelding #1 van Marian Boon
  5. Feest

Denk schrijft toch even wat, wat ik normaal echt nooit zal doen met mijn dyslexie. Dus dat zeg wel wat toch. Wij hebben onze tweede boot gekocht bij de fam. Krijgsman, geweldig ervaring en het blijft een feest om bij hun op visite te komen in hun winkel c.q. showroom. .

Beoordeling toevoegen
* Beoordeling is vereist
Naam
* Naam is vereist
Voeg foto's of video toe aan je beoordeling

Aantal personen

Maximaal aantal personen volgens CE.

Max. snelheid

Geschatte maximale snelheid, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.